IV. Autoprezentacja – Twój wizerunek w sytuacjach publicznych
Zaistnienie w medium jakim jest telewizja to sytuacja szczególna. Tym bardziej, kiedy dotyczy publicznej debaty, kontaktu z publicznością, wpływania na większe grono słuchaczy czy widzów. Ich widowiskowość przekłada się z jednej strony na wagę i możliwości, jakie ze sobą niosą, z drugiej zaś mogą wywoływać niepożądane reakcje stresowe. Jak temu zaradzić i jednocześnie osiągnąć zamierzone cele: korzystnie zaprezentować swój wizerunek, stać się osobą medialną, skutecznie dotrzeć do jak najszerszej grupy odbiorców ze swoim komunikatem?
Temu wszystkiemu służą konkretne umiejętności interpersonalne, wzbudzanie pozytywnego wrażenia w oczach widza, kreowanie własnego „ja” na użytek postawionych sobie celów, jak również wypracowanie naturalnej swobody podczas debat publicznych,
wywiadów czy briefingów.
Uczestnicy
Szkolenie kierowane jest do osób, chcących wykreować swój medialny wizerunek. To oferta dla tych, dla których skuteczna autoprezentacja jest nieodłącznym elementem ułatwiającym osiągnięcie sukcesu tak na polu zawodowych, jak i prywatnym. Politycy, dziennikarze, menedżerowie, rzecznicy prasowi, a także wszyscy Ci, którzy cenią wartość tego, jak odbierani są przez innych – na forum publicznym czy w mediach – dzięki warsztatom przybliżą się do wytyczonych przez siebie celów
Cele szkolenia
Efektywna autoprezentacja jest nieodzownym elementem na drodze do osiągnięcia przez Ciebie sukcesu. Celem szkolenia jest więc zaprezentowanie technik dzięki którym w przystępny sposób poznasz metody umożliwiające Ci konsekwentne budowanie własnego wizerunku w przestrzeni zawodowej, jak i prywatnej.
Korzyści
Umiejętne korzystanie z technik autoprezentacji stanowi gwarancję osiągnięcia zamierzonych celów w jak najszerzej pojętej przestrzeni interpersonalnej. Dzięki wzięciu udziału w warsztatach praktyczno-teoretycznych będziesz w stanie:
• wykreować atrakcyjny dla odbiorcy wizerunek własnej osoby
• wcielić w życie powzięte projekty
• sprawnie komunikować się z innymi zyskując ich akceptację i podziw
• wyzbyć się stresu, jaki towarzyszy wystąpieniom publicznym
• przekonywać słuchaczy do własnych projektów, sądów i opinii
• stać się osobowością medialną
Program
♦ Autoprezentacja
♦ Efekt pierwszego wrażenia
♦ Mowa ciała, komunikacja niewerbalna
♦ Sytuacja wywiadu indywidualnego – rozmowa z dziennikarzem.
♦ Rozmowa w studio – interesy dziennikarza, gościa i widza.
♦ Budowanie wizerunku w sytuacjach publicznych.
♦ Wizerunek osobisty w mediach.
Metodyka
Szkolenie prowadzone w formie aktywnych warsztatów.
Wykład, prezentacja, ćwiczenia indywidualne i grupowe
Ćwiczenia praktyczne z kamerą
Analiza nagrania, dyskusja, wnioski i zalecenia
Cena obejmuje
Uczestnictwo w szkoleniu
Materiały szkoleniowe dla uczestnika
Przerwy kawowe, lunch
Wynajem studia lub sali szkoleniowej