Warsztaty wystąpień publicznych dostosowane
do Twoich potrzeb

Praktyczne warsztaty z wystąpień publicznych mają na celu
dostarczenie Ci natychmiastowych rezultatów.


Wszelkiego rodzaju wystąpienia publiczne są sytuacją szczególną. Ich celem jest skuteczny przekaz komunikatu.
Co to jednak oznacza?

Czy zastanawiałeś się nad tym, dlaczego jednych słuchamy chętnie, zapamiętując i utożsamiając się z ich przesłaniem, podczas gdy słowa innych nie robią na nas większego wrażenia, nie wywołują żadnej reakcji – nawet tej negatywnej?

Stajesz przed ludźmi i masz im coś ważnego do przekazania.
• Chcesz zyskać ich uznanie?
• Nakłonić ich do powzięcia korzystnej dla Ciebie decyzji?
• Przekonać do własnego pomysłu?
• Bronić własnych racji?
• Sprzedać swój wizerunek, produkt, ideę?
• Lub po prostu, chcesz widzieć pozytywne reakcje słuchaczy na to, co i w jaki sposób im mówisz?

Jeśli czujesz się niepewnie, ogarnia Cię trema, nie wiesz, jak zachować się podczas wszelkiego typu wystąpień publicznych – koniecznie poznaj techniki i zasady skutecznego radzenia sobie w tego rodzaju sytuacjach.
Spraw, by Twój przekaz był wyjątkowy i wart zapamiętania przez innych!

Tylko tak osiągniesz sukces na forum publicznym!

Cele szkolenia
Celem szkolenia jest nabycie praktycznych umiejętności, które pozwolą Ci na sprawne poruszanie się w przestrzeni publicznej. Dzięki warsztatom nabierzesz większej pewności siebie i sprostasz nawet najtrudniejszym wyzwaniom, jakie nakłada na Ciebie konieczność porozumiewania się, przemawiania i wpływania na potencjalnych słuchaczy – odbiorców Twojego komunikatu.

Uczestnicy

Szkolenie kierowane jest do polityków, dziennikarzy, rzeczników prasowych, pracowników naukowych, prezesów firm, a także wszystkich tych, którzy pragną dowiedzieć się w jaki sposób opanować sztukę sprawnego komunikowania się z otoczeniem podczas wystąpień publicznych.

Korzyści

Dzięki temu szkoleniu, dowiesz się jak:

♦ kreować swój wizerunek podczas wystąpień publicznych
♦ komunikować się nie tylko za pomocą słów, ale również mowy ciała
♦ zbudować poprawny kompozycyjnie przekaz
♦ przemawiać do żywej publiczności
♦ zyskać przychylność odbiorców
♦ odpowiadać na trudne pytania podczas konferencji prasowych
♦ wpływać na emocje, odczucia i poglądy słuchaczy
♦ sprawnie posługiwać się językiem podczas wystąpień publicznych (styl, retoryka, perswazja, itp.)

Metodyka

Szkolenie prowadzone w formie aktywnych warsztatów
Wykład, prezentacja, ćwiczenia indywidualne i grupowe
Ćwiczenia praktyczne z kamerą
Analiza nagrania, dyskusja, wnioski i zalecenia

Cena obejmuje:

Uczestnictwo w szkoleniu oraz materiał filmowy ze szkolenia
Materiały szkoleniowe dla uczestnika (podręcznik i zestaw ćwiczeń)
Przerwy kawowe, lunch
Wynajem studia lub sali szkoleniowej
Bezpłatne konsultacje w czasie 2 tyg. od zakończenia szkolenia
Przykładowy program szkolenia:
Rodzaje wystąpień publicznych a:
• przygotowanie atrakcyjnego scenariusza wystąpienia
• sposoby na tworzenie oryginalnych pomysłów fabuły prezentacji

Stosowane formy przekazu
• Struktura wystąpienia
• Rola prowadzącego

Skuteczna komunikacja w poszczególnych fazach wystąpienia
• Przygotowanie przed prezentacją – czyli „niezbędnik” prelegenta
• Praktyczne ćwiczenia pracy z głosem i ciałem wspierające siłę przekazu
• Sposoby na zbudowanie pozytywnego pierwszego wrażenia
• Nawiązywania i utrzymywania kontaktu wzrokowego

Techniki zjednywania sobie publiczności
• Wywoływanie i zwiększanie napięcia emocjonalnego u słuchaczy
• Umiejętność autoprezentacji i dostosowanie jej do celu wystąpienia
• Elementy komunikacji werbalnej i niewerbalnej dla skutecznego komunikatu: gestykulacja, ruch ciała, głos, mimika, itp

• Sposoby na uatrakcyjnienie prezentacji: przerywniki, dygresje, anegdoty, żarty
• Techniki odpowiadania na pytania słuchaczy.
• Trudne sytuacje i wyzwania – jak sobie z nimi radzić:
• Zawarcie kontraktu z grupą

Plan/organizacja wystąpienia
• Nieoczekiwane problemy techniczne i wpadki
• Brak zainteresowania/trudni słuchacze
• Znaczenie nieformalnych celów grupy dla przebiegu wystąpienia
• Fazy procesu grupowego i ich wpływ na reakcje słuchaczy

Emocje a wystąpienia publiczne:
• Możliwe podłoża lęków przed wystąpieniami;
• Praktyczne metody na radzenie sobie z tremą;
• „Kotwiczenie” wewnętrznych zasobów;

• Rola oddechu w pracy z emocjami;
• Istota świadomej komunikacji;

Praktyczne ćwiczenia z ciałem, oddechowe i relaksacyjne dla zbudowania spokojnej
i – naturalnej postawy prelegenta.

*********************************************************
Cele

Celem szkolenia jest nabycie praktycznych umiejętności, które pozwolą Ci na sprawne poruszanie się w przestrzeni publicznej. Dzięki warsztatom nabierzesz większej pewności siebie i sprostasz nawet najtrudniejszym wyzwaniom, jakie nakłada na Ciebie konieczność porozumiewania się, przemawiania i wpływania na potencjalnych słuchaczy – odbiorców Twojego komunikatu.

Uczestnicy

Szkolenie kierowane jest do polityków, dziennikarzy, rzeczników prasowych, pracowników naukowych, prezesów firm, a także wszystkich tych, którzy pragną dowiedzieć się w jaki sposób opanować sztukę sprawnego komunikowania się z otoczeniem podczas wystąpień publicznych.

Korzyści

Dzięki temu szkoleniu, dowiesz się jak:

♦ kreować swój wizerunek podczas wystąpień publicznych
♦ komunikować się nie tylko za pomocą słów, ale również mowy ciała
♦ zbudować poprawny kompozycyjnie przekaz
♦ przemawiać do żywej publiczności
♦ zyskać przychylność odbiorców
♦ odpowiadać na trudne pytania podczas konferencji prasowych
♦ wpływać na emocje, odczucia i poglądy słuchaczy
♦ sprawnie posługiwać się językiem podczas wystąpień publicznych (styl, retoryka, perswazja, itp.)

Program szkolenia

Rodzaje wystąpień publicznych a:
przygotowanie atrakcyjnego scenariusza wystąpienia
sposoby na tworzenie oryginalnych pomysłów fabuły prezentacji

Stosowane formy przekazu
Struktura wystąpienia
Rola prowadzącego

Skuteczna komunikacja w poszczególnych fazach wystąpienia
Przygotowanie przed prezentacją – czyli „niezbędnik” prelegenta
Praktyczne ćwiczenia pracy z głosem i ciałem wspierające siłę przekazu
Sposoby na zbudowanie pozytywnego pierwszego wrażenia
Nawiązywania i utrzymywania kontaktu wzrokowego

Techniki zjednywania sobie publiczności
Wywoływanie i zwiększanie napięcia emocjonalnego u słuchaczy
Umiejętność autoprezentacji i dostosowanie jej do celu wystąpienia
Elementy komunikacji werbalnej i niewerbalnej dla skutecznego komunikatu: gestykulacja, ruch ciała, głos, mimika, itp

Sposoby na uatrakcyjnienie prezentacji: przerywniki, dygresje, anegdoty, żarty
Techniki odpowiadania na pytania słuchaczy.
Trudne sytuacje i wyzwania – jak sobie z nimi radzić:
Zawarcie kontraktu z grupą

Plan/organizacja wystąpienia
Nieoczekiwane problemy techniczne i wpadki
Brak zainteresowania/trudni słuchacze
Znaczenie nieformalnych celów grupy dla przebiegu wystąpienia
Fazy procesu grupowego i ich wpływ na reakcje słuchaczy

Emocje a wystąpienia publiczne:
Możliwe podłoża lęków przed wystąpieniami;
Praktyczne metody na radzenie sobie z tremą;
„Kotwiczenie” wewnętrznych zasobów;

Rola oddechu w pracy z emocjami;
Istota świadomej komunikacji;

Praktyczne ćwiczenia z ciałem, oddechowe i relaksacyjne dla zbudowania spokojnej i – naturalnej postawy prelegenta.

Metodyka

Szkolenie prowadzone w formie aktywnych warsztatów
Wykład, prezentacja, ćwiczenia indywidualne i grupowe
Ćwiczenia praktyczne z kamerą
Analiza nagrania, dyskusja, wnioski i zalecenia

Cena obejmuje:

Uczestnictwo w szkoleniu oraz materiał filmowy ze szkolenia
Materiały szkoleniowe dla uczestnika (podręcznik i zestaw ćwiczeń)
Przerwy kawowe, lunch
Wynajem studia lub sali szkoleniowej
Bezpłatne konsultacje w czasie 2 tyg. od zakończenia szkolenia

Wystąpienia publiczne są sytuacjami szczególnymi, których celem jest skuteczny przekaz komunikatu. Jednakże, czy zastanawiałeś się kiedykolwiek, dlaczego jednych słuchamy chętnie, zapamiętując i utożsamiając się z ich przesłaniem, podczas gdy słowa innych nie robią na nas wrażenia i nie wywołują żadnej reakcji – nawet negatywnej?

Stajesz przed ludźmi i masz coś ważnego do przekazania, chcesz zyskać ich uznanie, przekonać do swojego pomysłu, sprzedać swój produkt lub po prostu widzieć pozytywne reakcje słuchaczy na to, co i jak mówisz.

Jeśli czujesz się niepewnie, jeśli ogarnia Cię trema lub nie wiesz, jak zachować się podczas wystąpień publicznych, koniecznie poznaj techniki i zasady skutecznego radzenia sobie w tego rodzaju sytuacjach. Spraw, by Twój przekaz był wyjątkowy i wart zapamiętania! Tylko tak osiągniesz sukces na forum publicznym.

Tekst notatki 1
Tekst notatki 2
15274C
Cele szkolenia
Celem szkolenia jest nabycie praktycznych umiejętności, które pozwolą Ci na sprawne poruszanie się w przestrzeni publicznej. Dzięki warsztatom nabierzesz większej pewności siebie i sprostasz nawet najtrudniejszym wyzwaniom, jakie nakłada na Ciebie konieczność porozumiewania się, przemawiania i wpływania na potencjalnych słuchaczy – odbiorców Twojego komunikatu.

Uczestnicy

Szkolenie kierowane jest do polityków, dziennikarzy, rzeczników prasowych, pracowników naukowych, prezesów firm, a także wszystkich tych, którzy pragną dowiedzieć się w jaki sposób opanować sztukę sprawnego komunikowania się z otoczeniem podczas wystąpień publicznych.

Korzyści

Dzięki temu szkoleniu, dowiesz się jak:

♦ kreować swój wizerunek podczas wystąpień publicznych
♦ komunikować się nie tylko za pomocą słów, ale również mowy ciała
♦ zbudować poprawny kompozycyjnie przekaz
♦ przemawiać do żywej publiczności
♦ zyskać przychylność odbiorców
♦ odpowiadać na trudne pytania podczas konferencji prasowych
♦ wpływać na emocje, odczucia i poglądy słuchaczy
♦ sprawnie posługiwać się językiem podczas wystąpień publicznych (styl, retoryka, perswazja, itp.)

Metodyka

Szkolenie prowadzone w formie aktywnych warsztatów
Wykład, prezentacja, ćwiczenia indywidualne i grupowe
Ćwiczenia praktyczne z kamerą
Analiza nagrania, dyskusja, wnioski i zalecenia

Cena obejmuje:

Uczestnictwo w szkoleniu oraz materiał filmowy ze szkolenia
Materiały szkoleniowe dla uczestnika (podręcznik i zestaw ćwiczeń)
Przerwy kawowe, lunch
Wynajem studia lub sali szkoleniowej
Bezpłatne konsultacje w czasie 2 tyg. od zakończenia szkolenia
Program szkolenia
Rodzaje wystąpień publicznych a:
• przygotowanie atrakcyjnego scenariusza wystąpienia
• sposoby na tworzenie oryginalnych pomysłów fabuły prezentacji

Stosowane formy przekazu
• Struktura wystąpienia
• Rola prowadzącego

Skuteczna komunikacja w poszczególnych fazach wystąpienia
• Przygotowanie przed prezentacją – czyli „niezbędnik” prelegenta
• Praktyczne ćwiczenia pracy z głosem i ciałem wspierające siłę przekazu
• Sposoby na zbudowanie pozytywnego pierwszego wrażenia
• Nawiązywania i utrzymywania kontaktu wzrokowego

Techniki zjednywania sobie publiczności
• Wywoływanie i zwiększanie napięcia emocjonalnego u słuchaczy
• Umiejętność autoprezentacji i dostosowanie jej do celu wystąpienia
• Elementy komunikacji werbalnej i niewerbalnej dla skutecznego komunikatu: gestykulacja, ruch ciała, głos, mimika, itp

• Sposoby na uatrakcyjnienie prezentacji: przerywniki, dygresje, anegdoty, żarty
• Techniki odpowiadania na pytania słuchaczy.
• Trudne sytuacje i wyzwania – jak sobie z nimi radzić:
• Zawarcie kontraktu z grupą

Plan/organizacja wystąpienia
• Nieoczekiwane problemy techniczne i wpadki
• Brak zainteresowania/trudni słuchacze
• Znaczenie nieformalnych celów grupy dla przebiegu wystąpienia
• Fazy procesu grupowego i ich wpływ na reakcje słuchaczy

Emocje a wystąpienia publiczne:
• Możliwe podłoża lęków przed wystąpieniami;
• Praktyczne metody na radzenie sobie z tremą;
• „Kotwiczenie” wewnętrznych zasobów;

• Rola oddechu w pracy z emocjami;
• Istota świadomej komunikacji;

Praktyczne ćwiczenia z ciałem, oddechowe i relaksacyjne dla zbudowania spokojnej i – naturalnej postawy prelegenta.