Warsztaty wystąpień publicznych dostosowane
do Twoich potrzeb
Praktyczne warsztaty z wystąpień publicznych mają na celu
dostarczenie Ci natychmiastowych rezultatów.

Co to jednak oznacza?
Czy zastanawiałeś się nad tym, dlaczego jednych słuchamy chętnie, zapamiętując i utożsamiając się z ich przesłaniem, podczas gdy słowa innych nie robią na nas większego wrażenia, nie wywołują żadnej reakcji – nawet tej negatywnej?
Stajesz przed ludźmi i masz im coś ważnego do przekazania.
• Chcesz zyskać ich uznanie?
• Nakłonić ich do powzięcia korzystnej dla Ciebie decyzji?
• Przekonać do własnego pomysłu?
• Bronić własnych racji?
• Sprzedać swój wizerunek, produkt, ideę?
• Lub po prostu, chcesz widzieć pozytywne reakcje słuchaczy na to, co i w jaki sposób im mówisz?
Jeśli czujesz się niepewnie, ogarnia Cię trema, nie wiesz, jak zachować się podczas wszelkiego typu wystąpień publicznych – koniecznie poznaj techniki i zasady skutecznego radzenia sobie w tego rodzaju sytuacjach.
Spraw, by Twój przekaz był wyjątkowy i wart zapamiętania przez innych!
Tylko tak osiągniesz sukces na forum publicznym!
Celem szkolenia jest nabycie praktycznych umiejętności, które pozwolą Ci na sprawne poruszanie się w przestrzeni publicznej. Dzięki warsztatom nabierzesz większej pewności siebie i sprostasz nawet najtrudniejszym wyzwaniom, jakie nakłada na Ciebie konieczność porozumiewania się, przemawiania i wpływania na potencjalnych słuchaczy – odbiorców Twojego komunikatu.
Uczestnicy
Korzyści
♦ kreować swój wizerunek podczas wystąpień publicznych
♦ komunikować się nie tylko za pomocą słów, ale również mowy ciała
♦ zbudować poprawny kompozycyjnie przekaz
♦ przemawiać do żywej publiczności
♦ zyskać przychylność odbiorców
♦ odpowiadać na trudne pytania podczas konferencji prasowych
♦ wpływać na emocje, odczucia i poglądy słuchaczy
♦ sprawnie posługiwać się językiem podczas wystąpień publicznych (styl, retoryka, perswazja, itp.)
Metodyka
Wykład, prezentacja, ćwiczenia indywidualne i grupowe
Ćwiczenia praktyczne z kamerą
Analiza nagrania, dyskusja, wnioski i zalecenia
Cena obejmuje:
Materiały szkoleniowe dla uczestnika (podręcznik i zestaw ćwiczeń)
Przerwy kawowe, lunch
Wynajem studia lub sali szkoleniowej
Bezpłatne konsultacje w czasie 2 tyg. od zakończenia szkolenia
Rodzaje wystąpień publicznych a:
• przygotowanie atrakcyjnego scenariusza wystąpienia
• sposoby na tworzenie oryginalnych pomysłów fabuły prezentacji
Stosowane formy przekazu
• Struktura wystąpienia
• Rola prowadzącego
Skuteczna komunikacja w poszczególnych fazach wystąpienia
• Przygotowanie przed prezentacją – czyli „niezbędnik” prelegenta
• Praktyczne ćwiczenia pracy z głosem i ciałem wspierające siłę przekazu
• Sposoby na zbudowanie pozytywnego pierwszego wrażenia
• Nawiązywania i utrzymywania kontaktu wzrokowego
Techniki zjednywania sobie publiczności
• Wywoływanie i zwiększanie napięcia emocjonalnego u słuchaczy
• Umiejętność autoprezentacji i dostosowanie jej do celu wystąpienia
• Elementy komunikacji werbalnej i niewerbalnej dla skutecznego komunikatu: gestykulacja, ruch ciała, głos, mimika, itp
• Sposoby na uatrakcyjnienie prezentacji: przerywniki, dygresje, anegdoty, żarty
• Techniki odpowiadania na pytania słuchaczy.
• Trudne sytuacje i wyzwania – jak sobie z nimi radzić:
• Zawarcie kontraktu z grupą
Plan/organizacja wystąpienia
• Nieoczekiwane problemy techniczne i wpadki
• Brak zainteresowania/trudni słuchacze
• Znaczenie nieformalnych celów grupy dla przebiegu wystąpienia
• Fazy procesu grupowego i ich wpływ na reakcje słuchaczy
Emocje a wystąpienia publiczne:
• Możliwe podłoża lęków przed wystąpieniami;
• Praktyczne metody na radzenie sobie z tremą;
• „Kotwiczenie” wewnętrznych zasobów;
• Rola oddechu w pracy z emocjami;
• Istota świadomej komunikacji;
Praktyczne ćwiczenia z ciałem, oddechowe i relaksacyjne dla zbudowania spokojnej
i – naturalnej postawy prelegenta.
Celem szkolenia jest nabycie praktycznych umiejętności, które pozwolą Ci na sprawne poruszanie się w przestrzeni publicznej. Dzięki warsztatom nabierzesz większej pewności siebie i sprostasz nawet najtrudniejszym wyzwaniom, jakie nakłada na Ciebie konieczność porozumiewania się, przemawiania i wpływania na potencjalnych słuchaczy – odbiorców Twojego komunikatu.
Uczestnicy
Szkolenie kierowane jest do polityków, dziennikarzy, rzeczników prasowych, pracowników naukowych, prezesów firm, a także wszystkich tych, którzy pragną dowiedzieć się w jaki sposób opanować sztukę sprawnego komunikowania się z otoczeniem podczas wystąpień publicznych.
Korzyści
Dzięki temu szkoleniu, dowiesz się jak:
♦ kreować swój wizerunek podczas wystąpień publicznych
♦ komunikować się nie tylko za pomocą słów, ale również mowy ciała
♦ zbudować poprawny kompozycyjnie przekaz
♦ przemawiać do żywej publiczności
♦ zyskać przychylność odbiorców
♦ odpowiadać na trudne pytania podczas konferencji prasowych
♦ wpływać na emocje, odczucia i poglądy słuchaczy
♦ sprawnie posługiwać się językiem podczas wystąpień publicznych (styl, retoryka, perswazja, itp.)
Program szkolenia
Rodzaje wystąpień publicznych a:
przygotowanie atrakcyjnego scenariusza wystąpienia
sposoby na tworzenie oryginalnych pomysłów fabuły prezentacji
Stosowane formy przekazu
Struktura wystąpienia
Rola prowadzącego
Skuteczna komunikacja w poszczególnych fazach wystąpienia
Przygotowanie przed prezentacją – czyli „niezbędnik” prelegenta
Praktyczne ćwiczenia pracy z głosem i ciałem wspierające siłę przekazu
Sposoby na zbudowanie pozytywnego pierwszego wrażenia
Nawiązywania i utrzymywania kontaktu wzrokowego
Techniki zjednywania sobie publiczności
Wywoływanie i zwiększanie napięcia emocjonalnego u słuchaczy
Umiejętność autoprezentacji i dostosowanie jej do celu wystąpienia
Elementy komunikacji werbalnej i niewerbalnej dla skutecznego komunikatu: gestykulacja, ruch ciała, głos, mimika, itp
Sposoby na uatrakcyjnienie prezentacji: przerywniki, dygresje, anegdoty, żarty
Techniki odpowiadania na pytania słuchaczy.
Trudne sytuacje i wyzwania – jak sobie z nimi radzić:
Zawarcie kontraktu z grupą
Plan/organizacja wystąpienia
Nieoczekiwane problemy techniczne i wpadki
Brak zainteresowania/trudni słuchacze
Znaczenie nieformalnych celów grupy dla przebiegu wystąpienia
Fazy procesu grupowego i ich wpływ na reakcje słuchaczy
Emocje a wystąpienia publiczne:
Możliwe podłoża lęków przed wystąpieniami;
Praktyczne metody na radzenie sobie z tremą;
„Kotwiczenie” wewnętrznych zasobów;
Rola oddechu w pracy z emocjami;
Istota świadomej komunikacji;
Praktyczne ćwiczenia z ciałem, oddechowe i relaksacyjne dla zbudowania spokojnej i – naturalnej postawy prelegenta.
Metodyka
Szkolenie prowadzone w formie aktywnych warsztatów
Wykład, prezentacja, ćwiczenia indywidualne i grupowe
Ćwiczenia praktyczne z kamerą
Analiza nagrania, dyskusja, wnioski i zalecenia
Cena obejmuje:
Uczestnictwo w szkoleniu oraz materiał filmowy ze szkolenia
Materiały szkoleniowe dla uczestnika (podręcznik i zestaw ćwiczeń)
Przerwy kawowe, lunch
Wynajem studia lub sali szkoleniowej
Bezpłatne konsultacje w czasie 2 tyg. od zakończenia szkolenia
Stajesz przed ludźmi i masz coś ważnego do przekazania, chcesz zyskać ich uznanie, przekonać do swojego pomysłu, sprzedać swój produkt lub po prostu widzieć pozytywne reakcje słuchaczy na to, co i jak mówisz.
Jeśli czujesz się niepewnie, jeśli ogarnia Cię trema lub nie wiesz, jak zachować się podczas wystąpień publicznych, koniecznie poznaj techniki i zasady skutecznego radzenia sobie w tego rodzaju sytuacjach. Spraw, by Twój przekaz był wyjątkowy i wart zapamiętania! Tylko tak osiągniesz sukces na forum publicznym.
Celem szkolenia jest nabycie praktycznych umiejętności, które pozwolą Ci na sprawne poruszanie się w przestrzeni publicznej. Dzięki warsztatom nabierzesz większej pewności siebie i sprostasz nawet najtrudniejszym wyzwaniom, jakie nakłada na Ciebie konieczność porozumiewania się, przemawiania i wpływania na potencjalnych słuchaczy – odbiorców Twojego komunikatu.
Uczestnicy
Korzyści
♦ kreować swój wizerunek podczas wystąpień publicznych
♦ komunikować się nie tylko za pomocą słów, ale również mowy ciała
♦ zbudować poprawny kompozycyjnie przekaz
♦ przemawiać do żywej publiczności
♦ zyskać przychylność odbiorców
♦ odpowiadać na trudne pytania podczas konferencji prasowych
♦ wpływać na emocje, odczucia i poglądy słuchaczy
♦ sprawnie posługiwać się językiem podczas wystąpień publicznych (styl, retoryka, perswazja, itp.)
Metodyka
Wykład, prezentacja, ćwiczenia indywidualne i grupowe
Ćwiczenia praktyczne z kamerą
Analiza nagrania, dyskusja, wnioski i zalecenia
Cena obejmuje:
Materiały szkoleniowe dla uczestnika (podręcznik i zestaw ćwiczeń)
Przerwy kawowe, lunch
Wynajem studia lub sali szkoleniowej
Bezpłatne konsultacje w czasie 2 tyg. od zakończenia szkolenia
Rodzaje wystąpień publicznych a:
• przygotowanie atrakcyjnego scenariusza wystąpienia
• sposoby na tworzenie oryginalnych pomysłów fabuły prezentacji
Stosowane formy przekazu
• Struktura wystąpienia
• Rola prowadzącego
Skuteczna komunikacja w poszczególnych fazach wystąpienia
• Przygotowanie przed prezentacją – czyli „niezbędnik” prelegenta
• Praktyczne ćwiczenia pracy z głosem i ciałem wspierające siłę przekazu
• Sposoby na zbudowanie pozytywnego pierwszego wrażenia
• Nawiązywania i utrzymywania kontaktu wzrokowego
Techniki zjednywania sobie publiczności
• Wywoływanie i zwiększanie napięcia emocjonalnego u słuchaczy
• Umiejętność autoprezentacji i dostosowanie jej do celu wystąpienia
• Elementy komunikacji werbalnej i niewerbalnej dla skutecznego komunikatu: gestykulacja, ruch ciała, głos, mimika, itp
• Sposoby na uatrakcyjnienie prezentacji: przerywniki, dygresje, anegdoty, żarty
• Techniki odpowiadania na pytania słuchaczy.
• Trudne sytuacje i wyzwania – jak sobie z nimi radzić:
• Zawarcie kontraktu z grupą
Plan/organizacja wystąpienia
• Nieoczekiwane problemy techniczne i wpadki
• Brak zainteresowania/trudni słuchacze
• Znaczenie nieformalnych celów grupy dla przebiegu wystąpienia
• Fazy procesu grupowego i ich wpływ na reakcje słuchaczy
Emocje a wystąpienia publiczne:
• Możliwe podłoża lęków przed wystąpieniami;
• Praktyczne metody na radzenie sobie z tremą;
• „Kotwiczenie” wewnętrznych zasobów;
• Rola oddechu w pracy z emocjami;
• Istota świadomej komunikacji;
Praktyczne ćwiczenia z ciałem, oddechowe i relaksacyjne dla zbudowania spokojnej i – naturalnej postawy prelegenta.