Materiały uzupełniające dla uczestników szkoleń na żywo

I. Grupa A


Wizerunek Osobisty


Kreowanie wizerunku osobistego

Zapewne nieraz zastanawiałeś się nad tym, jak postrzegają Cię inni: na co zwracają uwagę, jakie cechy przypisują Twojej osobie, a przede wszystkim czy oceniają Cię pozytywnie. Te pytania można sprowadzić do jednego: jaki jest mój wizerunek publiczny?

Program


Wizerunek w sytuacjach publicznych

Moduł 01. Kreowanie wizerunku
Moduł 02. Autoprezentacja
Moduł 03. Efekt Pierwszego Wrażenia
Moduł 04. Wystąpienia publiczne
Moduł 05. Mowa ciała – postawa i gestykulacja
Moduł 06. Ćwiczenia
Moduł 07. Podsumowanie i wskazówki praktyczne

Materiały


Wykaz materiałów do pobrania
1.
2.


II. Grupa B


Style zachowań


Zachowanie w komunikacji z ludźmi

Czy zastanawiałeś się kiedyś w jakich sytuacjach zachowujesz się właściwie, a kiedy zupełnie sobie z tym nie radzisz? Poznaj różne sposoby zachowań w zależności od aktualnego stanu emocjonalnego.

Program


Inteligencja emocjonalna

Moduł 01. Analiza transakcyjna
Moduł 02. Asertywność
Moduł 03. Jak sobie radzić ze stresem, tremą
Moduł 03. Ćwiczenia
Moduł 04. Podsumowanie i wskazówki praktyczne

Materiały


Wykaz materiałów do pobrania
1.
2.


III. Grupa C


Prowadzenie dyskusji


Pojedynki na słowa w sytuacjach publicznych

Dyskutujemy od kilku tysięcy lat. Pojedynkowanie się na słowa ma tradycję niemal tak długą jak nasza cywilizacja. W tym bloku poznasz zasady, jak skutecznie zaprezentować swoje opinie i przekonać do nich ludzi uczestniczących w debacie.

Program


Techniki erystyczne w publicznych dyskusjach

Moduł 01. Podstawowe zasady retoryczne
Moduł 02. Czym jest erystyka
Moduł 03. Rozmowa 1:1
Moduł 04. Dyskusja 1:2
Moduł 05. Debata 1:4
Moduł 06. Jak odpowiadać na trudne pytania
Moduł 06. Ćwiczenia do wykonania
Moduł 07. Podsumowanie i wskazówki praktyczne

Materiały


Wykaz materiałów do pobrania
1.
2.


IV. Grupa D


Komunikacja w biznesie


Pewność siebie w sytuacjach zawodowych

Blok, który pomoże Wam w wypracowaniu dobrych standardów w dziedzinie zachowania, wyglądu i osobistego stylu odpowiedniego do miejsca pracy i pełnionej roli. Zachowanie tych standardów pozwoli świadomie wpływać na pozytywny wizerunek Waszej firmy oraz wzmacniać swój prestiż zawodowy.

Program


Pewność siebie w sytuacjach zawodowych

Podstawowe zasady zachowania i ubierania się w różnych sytuacjach zawodowych i prywatnych. Jakich tematów nie poruszać w rozmowie wstępnej tzw. „small talk”. Jak prowadzić rozmowy telefoniczne itp.

Moduł 01. Savoir vivre
Moduł 02. Etykieta biznesu
Moduł 03. Dress code – podstawowe zasady ubierania się
Moduł 04. Komunikacja w biznesie
Moduł 05. Sztuka konwersacji
Moduł 06. Rozmowy telefoniczne
Moduł 07. Dobre maniery przy stole
Moduł 08. Ćwiczenia do wykonania
Moduł 09. Podsumowanie i wskazówki praktyczne

Materiały


Wykaz materiałów do pobrania
1.
2.