Wiktor Ćwiklik
O mnieKompetencjeDoświadczenieOpinieE-biznesUsługi
Wiktor Ćwiklik - trenerWiktor Ćwiklik – Absolwent Politechniki Warszawskiej, przedsiębiorca, trener, coach. Konsultant medialny i doradca, właściciel firmy Proset Professional Partner.

Od 1992 związany ze światem mediów i produkcji filmowych. Projektuje i wyposaża studia telewizyjne, realizuje programy telewizyjne, produkuje filmy szkoleniowe, klipy wyborcze, obsługuje kampanie wyborcze. Producent filmowy i wykonawczy. Posiada również doświadczenie jako kierownik produkcji, realizator i operator kamery. Od 1996 aktywnie prowadzi szkolenia i konsultacje w zakresie warsztatów medialnych i szkoleń biznesowych. Założyciel Internetowej Akademii Medialnej i jej główny mentor merytoryczny. Wykładowca, prowadzi szkolenia medialne i biznesowe.
 
Specjalizuje się w tematach z zakresu: współpracy z mediami, rozmów z dziennikarzami, konferencji prasowych, kreowania wizerunku publicznego, autoprezentacji, retoryki i sztuki przekonywania, technik erystycznych i sztuki prowadzenia sporów, mowy ciała oraz komunikacji w sytuacjach kryzysowych. Opracowuje i konsultuje strategie kampanii wyborczych. Współpracuje z wieloma uznanymi trenerami, firmami szkoleniowymi i akademiami liderów.
 
Odznaczony przez Prezydenta Rzeczpospolitej Polski Krzyżem Kawalerskim Orderu
Odrodzenia Polski oraz Krzyżem Wolności i Solidarności. Przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego wyróżniony odznaką Zasłużony Działacz Kultury.

Kontakt:
Telefon: 508 506 155
E–Mail: kontakt@proset.pl

Kluczowe kompetencje doradcze, konsultacyjne:

♦ Warsztaty medialne, Kreowanie wizerunku, Autoprezentacja, Kampanie wyborcze,
♦ Sztuka przekonywania, Techniki erystyczne, Sztuka prowadzenia sporów, Perswazja
♦ Profesjonalne prezentacje, Wystąpienia publiczne,
♦ Szkolenia dla studentów, pracowników wyższej kadry menedżerskiej oraz polityków
♦ Analizy potrzeb szkoleniowych,
♦ Coaching, indywidualne programy doradczo-rozwojowe dla polityków, menedżerów
♦ Psychologia sprzedaży, Inteligencja emocjonalna,
♦ Zarządzanie zespołem sprzedaży, Zarządzanie czasem,Osiąganie celów
♦ Etykieta biznesu i Savoir vivre

Doświadczenie trenera

  • Prowadzenie warsztatów i szkoleń medialnych z zakresu:
    autoprezentacji, współpracy z mediami, wystąpień przed kamerą telewizyjną, konferencji prasowych, rozmów z dziennikarzami, sztuki prowadzenia sporów, technik erystycznych, sztuki przekonywania, perswazji, wywierania wpływu, mowy ciała, komunikacji w sytuacjach kryzysowych, budowania wizerunku publicznego;
  • Współpraca ze środowiskami politycznymi:
    Coaching, indywidualne programy doradczo-rozwojowe, kreowanie skutecznego wizerunku, strategia komunikacji, sztuka przekonywania, prowadzenie kampanii wyborczych;
  • Współpraca ze środowiskiem biznesowym:
    prowadzenie szkoleń z zakresu rozwoju umiejętności menedżerskich, kreatywności i twórczego rozwiązywania problemów, umiejętności interpersonalnych, inteligencji emocjonalnej, profesjonalnych prezentacji, wystąpień publicznych, mowy ciała, etykiety biznesu i savoir vivre;
  • Tworzenie autorskich programów szkoleniowych i programów zajęć dydaktycznych dostosowanych do potrzeb i oczekiwań uczestników szkolenia, analizy potrzeb szkoleniowych, szkolenia dla studentów, pracowników wyższej kadry menedżerskiej oraz polityków
  • Współpraca techniczna przy organizacji nowych telewizji. Produkcja programów telewizyjnych, reklam i filmów promocyjnych, teledysków, filmów dokumentalnych, filmów szkoleniowych, klipów wyborczych itp.

• Branże
Administracja państwowa i samorządowa, telewizyjna i filmowa, reklamowa i PR, motoryzacyjna, handel, usługi, przemysł, banki, e-biznes.

• Urzędy, Ambasady, Administracja Publiczna, Samorządowa

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Ambasada USA, Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej, Urząd Miasta Brodnica, Urząd Miasta w Ustce, Urząd Wojewódzki w Lublinie, Wojewódzki Dom Kultury Chełm, Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych, Komenda Główna Straży Granicznej, Powiatowa Rada Zatrudnienia w Lublinie, Powiatowa Rada Zatrudnienia w Piszu, Powiatowa Rada Zatrudnienia w Lidzbarku Warmińskim, Urząd Gminy Nieporęt, Urząd Miasta Marki, Urząd Miasta Kobyłka, Urząd Miasta Ząbki,

Akademie, Szkoły, Uczelnie, Stowarzyszenia

Akademia Medyczna, Akademia Marynarki Wojennej, Akademia Orła, Bielska Wyższa Szkoła Biznesu, Centrum Sztuki Współczesnej, Fundacja Rozwoju Kultury, Instytut Studiów nad Rodziną, UKSW, UMCS Lublin, Szkoła Główna Straży Pożarniczej, Studio Sztuki APSZ, Studium Filmowo-TV Wrocław, Teatr Narodowy, Wyższa Szkoła Humanistyczna w Pułtusku, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, Wyższa Szkoła Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego, Mazowiecka Wspólnota Samorządowa,

• Agencje reklamowe , PR oraz Producenci filmowi

Agencja Doskonalenia i Promocji Kadr „ IMPULS”, Agencja Filmu i Reklamy „Alliance”, Agencja Medialna „Ulisses”, Agencja „Lobby”, Instytut Marketingu i Komunikacji „Inmark”, Agencja Telewizyjna „Zoom”, Polska Korporacja Telewizyjna, Critical Mass Media, Kompania Komunikacyjna „Joker PR”, Kompozycja Doradztwo PR, Expert Media Wrocław, Synthesis Media, Media Com S.A., Media Forum, Multimedia Polska S.A., Telemedia, NBS, Headlines, Betanka Communications, MM Comunications, Polska Grupa Marketingowa, Agencja Promot, Kompozycja Doradztwo PR, Paris Relation,

• Telewizje

TVP, TV Polsat, TVN, TV Niepokalanów, TV Familijna, Aster City, UPC, TV Kablowe min. Vectra, Szelsat, Bryza, Dami, TMT i wiele innych, Studia Telewizyjne, Post produkcja, itp.

• Firmy i ośrodki szkoleniowe
Centralny Ośrodek Szkolenia Młodszych Specjalistów Logistyki, Centralny Ośrodek Sportu, Tracy Collage International, Krool Management Institute, Limes Centrum, L&K, Pro Media, CMC Creative Mangement Concepts, Activena, Instytut Rozwoju Biznesu, Msteam, Eureka, PMG

• Firmy różne

Daewoo FSO Motor, Stocznia Gdynia S.A., Kopalnia Turów, P.P. Porty Lotnicze, Polskie Sieci Energetyczne Centrum, Mescomp S.A., Nokia, Era, Polska Agencja Motoryzacyjna, Sigma Internationale Poland, Inter Trans, Wrocławska Kuria Metropolitalna, PKO BP, Arthur Andersen, Xelion, Novo Nordisk, Vipharm, Inter Parts, Agro-Technika S.A., Bank BZ WBK, General Motors,

• Wybory samorządowe

 
Stowarzyszenia, Ugrupowania, Kandydaci na Prezydentów miast, Burmistrzów, Wójtów

• Wybory parlamentarne

Ugrupowania polityczne, Indywidualne kampanie Kandydatów do Sejmu i do Senatu

• Kadra zarządzająca i osoby publiczne

Ze względu na życzenie naszych Klientów lub zawarte umowy nie podajemy nazwisk w ogólnych dokumentach. Na specjalne życzenie istnieje możliwość skontaktowania się z naszymi Klientami jednakże po wcześniejszym uzgodnieniu z osobą zainteresowaną.

Szkolenia i warsztaty związane z e-biznesem


2012r.


1. WebQuest 2.0 Warszawa 12.03.2012 – 20.03.2012
Projekt Webquest for HRM prowadzony przez Fundację Obserwatorium Zarządzania. Celem projektu jest przeniesienie metodologii blended learningu do obszaru zarządzania zasobami ludzkimi w małych i średnich przedsiębiorstwach. Głównym elementem metodologii, którą wykorzystujemy jest Webquest 2.0. W formie przez nas proponowanej daje możliwość integracji narzędzi Web 2.0 z procesem uczenia.
Więcej o szkoleniu na: http://pl.webquests.eu/

2. Cykl życia projektu – od pomysłu do zakończenia i rozliczenia.
19 – 21.03.2012 Więcej na: http://kapitaldlamsp.com.pl/Harmonogram_szkolen

3. Sprzedawaj więcej i częściej! – multikanałowość sprzedaży. 29.03.2012
Więcej na: http://katalizatorinnowacji.pl/seminaria.html/art/108

4. Analiza ryzyka – monitorowanie zagrożeń w projektach. 16 – 18.04.2012 Więcej na: http://kapitaldlamsp.com.pl/Harmonogram_szkolen


2011r.


1. Certyfikowany ekspert e-learningu
W ramach Projektu „Akademia PARP” – train the trainer adresowanych do firm zajmujących się edukacją i szkoleniami. Wszystkie etapy realizacji projektów e-learningowych – od planu, poprzez realizację, na mentoringu i ocenie efektywności szkoleń kończąc. W programie 5 tematów szkoleń stacjonarnych i blended (połączenie szkoleń stacjonarnych z e-learningiem):

E-learning stymulatorem przedsiębiorczości i innowacyjności MMŚP
Treści szkolenia w formule on-line
Tworzenie e-szkoleń na podstawie scenariuszy
Szkolenie E-learningowe jako proces mentorski
Budowanie szkoleń e-learningowych dla własnej organizacji

Zagadnienia:
♦ Nowe formy szkoleń prowadzonych przez Internet i zasady wdrożenia e-learningu
♦ Tworzenie programów dydaktycznych na potrzeby szkoleń e-learningowych
♦ Mentoring – wsparcie merytoryczne i technologiczne dla uczestników szkoleń e-learningowych
♦ Zasady aktywizacji uczestników szkoleń e-learningowych
♦ Tworzenie aplikacji multimedialnej szkoleń e-learningowych
Więcej na: www.ekspertelearningu.nf.pl


2. Szkolenie e-learningowe jako proces mentorski
Szkolenie adresowane do firm zajmujących się edukacją i szkoleniami.
Szkolenie obejmuje 4 obszary:

♦ Mentor – strategia procesu szkoleniowego
♦ Mentoring w organizacji i jej otoczeniu
♦ Szkolenie e-learningowe jako projekt mentorski
♦ Zdalny mentor – warsztat


3. Profesjonalny menedżer e-biznesu – certyfikat
Szkolenia stacjonarne: 6 dwudniowych szkoleń stacjonarnych ułożonych w cykl, 6 sesji e-learningowych oraz egzamin:

♦ Fundamenty marketingu internetowego
♦ Narzędzia marketingu internetowego
♦ Marketing wyszukiwarkowy – SEO/SEM
♦ Użyteczność i dostępność witryn internetowych
♦ E-commerce i monetyzacja działalności w Internecie
♦ Mierzenie skuteczności działań internetowych

Więcej na: http://ebiznes.profesjonalnymenedzer.pl/program.htm


4. Medea 2020 – Planowanie i realizacja webinarów 
Projekt MEDEA 2020dotyczy wykorzystania materiałów wideo w edukacji. Działania Partnerów konsorcjum skupiają się głównie na promocji wykorzystania nowych mediów w edukacji, poprzez organizację corocznej konferencji nagradzającej najlepszych twórców, realizację warsztatów oraz przygotowanie materiałów edukacyjnych.

Szkolenie w formie 2-dniowego warsztatu ma temat: planowanie i realizacja webinarów. Jedną z osób prowadzących jest finalista konkursu MEDEA Awards z poprzednich lat.

Więcej na: http://www.medea-awards.com/pl
Program warsztatu w załączniku PDF MEDEA-scenario-workshop

Oferuje następujące usługi:
1. Szkolenia i warsztaty medialne
2. Indywidualny coaching medialny
3. Analizy autoprezentacji, wystąpień publicznych itp.
4. Współpraca w zakresie PR i kreowania wizerunku w Internecie
5. Współpraca podczas przygotowania i realizacji kampanii wyborczej
6. Filmy promocyjne i klipy wyborcze
7. Konsulting i doradztwo w zakresie techniki telewizyjnej
8. Doradztwo w zakresie projektowania stron internetowych
9. Analiza stron internetowych (użyteczność, przyjazność, skuteczność, pozycjonowanie)
10. Portale społecznościowe, video, użyteczne web-narzędzia
******************************************************************************************************************************************************
Aleksandra Turkowska
O mnieDoświadczenieUsługiO coachingu
Aleksandra Turkowska – Absolwentka Wyższej Szkoły Psychologii Społecznej ze specjalizacją z zakresu psychologii twórczości. Specjalistka w coachingu – life, business i adaptacji metod osiągania wybitnych wyników wspierających: innowacyjne zmiany, rozwój zawodowy i osobisty, rozwój talentów, kreatywne myślenie i twórcze rozwiązywanie problemów. Psycholog i trener. Certyfikowany Coach ICC licencja: 3284, Członek – International Coaching Community, absolwentka programu CoachWise Essential. Wspiera rozwój talentów.

Od 2003 roku coach osób indywidualnych, trenerów, ludzi związanych z reklamą oraz menadżerów i właścicieli małych i średnich firm, szczególnie w zakresie rozwijania strategii osiągania wybitnych wyników. Prowadzi szkolenia i warsztaty w zakresie: Mapy myśli- narzędzie profesjonalistów; znaczenia obrazowania i wizualizowania informacji; profesjonalnych burz mózgu, motywacji, elementów motywacyjnych w komunikacji, skutecznych procesów uczenia się. Konsultant w zakresie reklamy, niezależny fotograf i inwestor giełdowy.

Aleksandra Turkowska Certyfikowany Coach ICC

Członek – International Coaching Community ICC licencja: 3284 Absolwentka programu Coach Wise Essential według akredytowanej w ICF metodyki coach Wise. Absolwentka Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej oraz Warszawskiej Szkoły Fotografii. Psycholog społeczny, trener i fotograf. Ponad 10 lat doświadczenia biznesowego.

Specjalistka w coachingu:
life, business oraz adaptacji metod osiągania wybitnych wyników wspierających: innowacyjne zmiany, rozwój zawodowy i osobisty, rozwój talentów, kreatywne myślenie i twórcze rozwiązywanie problemów.

Od 2003 roku coach:
osób indywidualnych, trenerów, ludzi związanych z reklamą oraz menadżerów i właścicieli małych i średnich firm. W ciągu ostatnich kilkunastu lat zbierała doświadczenie biznesowe, jako współwłaścicielka agencji reklamowej, konsultant w zakresie reklamy, niezależny zawodowy fotograf, inwestor giełdowy, oraz właścicielka i zarządca dużej nieruchomości.

Fascynuje ją:
praca mózgu i neurobiologia, kolor, obraz, fotografia i obrazowanie oraz ich wpływ na procesy zapamiętywania; strategie dochodzenia do wybitnych wyników; nurkowanie oraz żeglarstwo. Wszystko to łączy w swojej pracy, warsztatach i coachingu. Sensem jej pracy jest radość, której doświadcza, kiedy widzi błyszczące oczy klienta, wyraz pozytywnego zaskoczenia i czuje pozytywną energię rozwoju. Ważny jest dla niej prawdziwy, uczciwy i wartościowy wkład w życie innych ludzi.

Oferuję specjalistyczne wsparcie w procesie rozwoju w kierunku osiągania wybitnych wyników oraz ogólnego rozwoju, poparte doświadczeniem i rzetelnym wieloletnim wykształceniem w kierunku pracy z drugim człowiekiem.

Zakres działania:
Rozwijanie strategii osiągania wybitnych wyników, Executive coaching, life coaching. Warsztaty (Mapy myśli, motywacja, elementy motywacyjne w komunikacji, skuteczne procesy uczenia się, znaczenie obrazowania i wizualizowania informacji)

W pracy wykorzystuje szeroką wiedzę:
psychologiczną ( psychologii motywacyjnej, psychologii poznawczej i pozytywnej, zmiany i innowacji, psychologii twórczości, psychologii integralnej, pracy z wyobraźnią i neurobiologii) z udziału w licznych szkoleniach polskich i zagranicznych wiedzę z własnego doświadczenia pracy, jako psycholog i trener oraz doświadczenia biznesowego.

Fascynuje mnie:
praca mózgu i neurobiologia, kolor, obraz, fotografia i obrazowanie oraz ich wpływ na procesy zapamiętywania; strategie dochodzenia do wybitnych wyników; nurkowanie oraz żeglarstwo. Wszystko to łączę w mojej pracy, warsztatach i coachingu.

Sensem mojej pracy jest:
moja radość, której doświadczam, kiedy widzę błyszczące oczy klienta, wyraz pozytywnego zaskoczenia i czuje pozytywną energię rozwoju. Ważny jest dla mnie prawdziwy, uczciwy, wartościowy wkład w życie innych ludzi.

W ilu sesjach należy wziąć udział?
To zależy między innymi od tego, jaki cel wybierze klient, na ile jest gotowy zaangażować się w jego realizację. Można założyć, że cykl będzie obejmował od czterech do dwunastu sesji, które będą odbywać się, co tydzień lub co dwa, trzy tygodnie. Oznacza, to że większość celów powinna być zrealizowana w okresie od miesiąca do dziewięciu miesięcy pracy z coachem. Jeśli klient wyznaczy sobie bardzo ambitny cel, lub większą liczbę celów, to ich realizacja może wymagać większej ilości spotkań.

Jak długo trwają sesje?
Około 1,5 h.

Coaching droga do mistrzostwa, rozwiązań i zmian.

Coaching to proces i metoda:
wspierania rozwoju, dochodzenia do wybitnych wyników, osiągania założonych celów i samorealizacji, kierowania sobą i własnym życiem w zgodzie z wyznawanymi wartościami, posiadanymi predyspozycjami i dążeniami, z którymi klient głęboko się identyfikuje. Coach pomaga ludziom w osiąganiu tego, czego pragną, bez robienia tego za nich. Coaching może dotyczyć umiejętności, efektywności lub szeroko rozumianego rozwoju zawodowego i osobistego.

Umiejętności:
doskonalenie kompetencji, zmiana zachowania, nawyków, stylu zachowania, komunikacja interpersonalna, wyznaczanie i komunikowanie celów, … Efektywność: zwiększanie skuteczności korzystania z umiejętności, kreatywne: rozwiązywanie problemów, podejmowanie wyzwań

Technicznie istota coachingu sprowadza się do:
Serii rozmów i pytań skoncentrowanych na kliencie i jego celu, wspieranych profesjonalnymi technikami, formularzami i materiałami oraz zadaniami adekwatnymi do tematu i momentu w procesie choachingu.
Wsparcia klienta przez cocha w samodzielnym tworzeniu rozwiązań czekających go wyzwań a w szczególności realizacji wybranego przez klienta celu, z którym się w pełni identyfikuje.
Istotna jest również pomoc w zmotywowaniu i podtrzymaniu motywacji klienta do realizacji wybranych przez niego celów

Coaching w organizacji:
To narzędzie rozwoju, które wspomaga system zarządzania efektywnością w pracy. Wpływa na komunikację i relacje z ludźmi. Przykładowe korzyści dla organizacji:

  • Zwiększa wydajność poszczególnych pracowników oraz firmy, jako całości.
  • Jest dowodem zdolności firmy do ulepszania kwalifikacji pracowników i przyspiesza ich rozwój.
  • Zapewnia większą skuteczność w długo terminowych inwestycjach.
  • Usprawnia pracę zespołową i podnosi jakość pracy każdego z pracowników.
  • Przyczynia się do zwiększenia kultury w przedsiębiorstwie.
  • Podnosi kwalifikacje kluczowych pracowników i oszczędza firmie – kosztów powtarzania szkoleń o podobnym zakresie tematycznym – spadku produktywności.

Pod względem kosztów coaching jest najbardziej efektywnym sposobem wykorzystania zasobów.

Coaching to:
również jedna z najskuteczniejszych metod ugruntowania i wprowadzenia wżycie wiedzy przyswojonej na szkoleniach. Coachowie są szkoleni, by słuchać, obserwować, zadawać pytania i dostosowywać swoje podejście do indywidualnych potrzeb klienta. Szukają u klienta rozwiązań i strategii, wierząc, że jest on z natury kreatywny i zaradny. Zadają inspirujące, ważne i adekwatne pytania, dzięki którym klient sam koncentruje swoją uwagę, myśli i działania we właściwym kierunku na rzecz tego, czego pragnie.
******************************************************************************************************************************************************

Anna Mikielska
O mnieDoświadczenieKompetencjeZainteresowania

Anna Mikielska – Wykładowca Warszawskiej Szkoły Reklamy

Absolwentka Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania
Specjalizacja: psychologia mediów
Praca magisterska: Temperament w ujęciu Pawłowa a preferencje wyboru szaty graficznej okładek do książek.
Magister z zakresu grafiki komputerowej
Pedagog, Technik organizacji reklamy

Kontakt:
Telefon: 504 024 434
E–Mail: anna.mikielska@wp.pl

Warszawska Szkoła Reklamy – wykładowca, wykłady, ćwiczenia praktyczne, warsztaty, przedmiot wykładowy „Typografia”

Pro-flex S.A. (drukarnia flexo) – koordynator pracy studia DTP

Studio Reklamy Wizja – project manager, projektowanie identyfikacji wizualnej firm z wykorzystaniem zagadnień z psychologii reklamy, projektowanie materiałów reklamowych, projektowanie layout’ów stron oraz sklepów internetowych, skład publikacji (książek, podręczników, folderów itp.), nadzór i koordynacja projektów, dbanie o wizerunek firm, przygotowywanie materiałów do druku, pozyskiwanie nowych klientów, współpraca z obecnymi klientami, współpraca z drukarniami

Trendstop Limited z siedzibą w Londynie – grafik komputerowy / trend finder. Graficzne projekty serwisu,
tworzenie projektów oraz layout, publikowanie zdjęć na stronie internetowej, robienie zdjęć, retuszowanie, szparowanie, wycinanie, zmienianie rozmiaru zdjęć, wyszukiwanie nowych trendów w grafice i modzie, pisanie tekstów, tłumaczenia

Pracownia Graficzna M&P Ferenc ‒ grafik komputerowy / projektant, projekty okładek do książek i katalogów, layout oraz skład książek, podstawy przygotowania projektu do druku, szparowanie, retuszowanie, obrabianie zdjęć, sesje zdjęciowe, korepetycje z języka angielskiego

Go&Goal Sponsor Service, pozyskiwanie klientów, obsługa klientów

Umiejętności i kompetencje:
• Microsoft Word, Excel, Power Point, Corel Draw, Photoshop, Ilustrator, InDesign
• Platformy: Windows/MacOS
• Język angielski ‒ TELC B2
• Europass Mobility ‒ firmia Trendstop w Londynie
Zainteresowania:
• dwuletnia nauka malarstwa u artysty plastyka z ukierunkowaniem na rozwijanie kreatywności
• kurs fotografii w Pałacu Młodzieży
• kurs pierwszej pomocy
• psychologia reklamy oraz mediów
• percepcja wzrokowa w grafice, designie, typografii
• snowboard, pływanie, slackline
******************************************************************************************************************************************************
Joanna Zawisza
O mnieKompetencjeDoświadczenie
Joanna Zawisza – Trener wystąpień publicznych i komunikacji; Lektor; Specjalista Public Relations; Ekspert w budowaniu wizerunku Firm Instytucji, Artystów, Polityków i Osób Prywatnych. Wieloletnia dziennikarka prasowa i telewizyjna.

Szlify zawodowe zdobywała w Wyższej Szkole Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi na kierunku Filologia Polska Dziennikarstwo Multimedialne, oraz w 2-letnim Studium Dziennikarskim w Łodzi.

Na swoim koncie ma szkolenia z dziedziny marketingu, psychologii biznesu i komunikacji. Pasjonuje się psychologią wnętrza i pisze na ten temat publikacje m.in do specjalistycznych prac doktorskich.

Dziennikarka prasowa ekskluzywnych magazynów gospodarczych i lifestylowych, autorka cyklicznych wywiadów ze znanymi Osobowościami polskiej sceny, kultury i sztuki o wieloletnim doświadczeniu w pracy telewizyjnej w Polsacie, TV 4, East News Celebrity Films, TVP, Fashion Film Agency.

Podsumowanie zawodowe:

Dziennikarstwo to mój zawód od lat, zarówno odnośnie publikacji prasowych w kolorowych magazynach, portalach internetowych jak i w pracy z kamerą – kiedyś Polsat i TV 4 – jako korespondentka, teraz dział filmowy celebrity East News, VIP gdzie piszę wywiady i artykuły dla Wydawnictwa Maxmedia, oraz Zbyszek Pietrzak i Fashion Film, gdzie zajmuję się współrealizacją materiałów telewizyjnych, poświęconych modzie i kreacji wizerunku; a także TVP Lublin (oddział zajmujący się modą, organizator m.in prestiżowego konkursu Złoty Wieszak, gdzie też mam przyjemność współpracować).

Za sobą mam tez mile wspominane działania na antenie radiowej, konferansjerkę w dziedzinie prowadzenia imprez targowych i modowych: Ekskluzywne Targi Europejskie Prezentacje Fashionlife; Jubinale – Targi Biżuterii i Zegarków w Krakowie;

Działania PR-owskie w zakresie dbania o wizerunek w mediach – współpracowałam m.in. z:
♦ Jackiem Stachursky’m – wokalistą, w ramach trasy koncertowej „Finał” – obsługa mediów jako Rzecznik Prasowy;
♦ Bożena Banasik z Okregowej Rady Adwokackiej w Łodzi – niezależnej kandydatki na Prezydenta Miasta Łodzi, jako jej Rzecznik Prasowy;
♦ Piotrem Lato – któremu prowadziłam „press tour” po stacjach radiowych oraz koordynowałam sesję zdjęciową do promocji płyty jako Public Relations Manager;

Prowadziłam także warsztaty twórcze wg autorskiego programu – w ramach unikalnego projektu „Grundwig 1” dla Szkoły Ludowej, poprzez Fundację Rozwoju Gminy Zelów, kolejne dla Fundacji „Ziarno” w ramach projektu unijnego „Ku zrównoważonej przyszłości” -zajęcia miały za cel aktywizację środowisk.

We współpracy z UMŁ w ramach projektu strategii rewitalizacji – staram się o możliwości prowadzenia warsztatów dla Dzieciaków z obszarów rewitalizowanych, m.in. w Skansenie przy Muzeum Włókiennictwa gdzie będzie moja Pracownia Autorska.

Ostatnio zostałam zaproszona do udziału w przedsięwzięciu dotyczącym pomocy Dzieciom jako medialna Osobowość, za co serdecznie dziękuję, bo miło mi gościć w tak znamienitym Gronie!

Dziennikarka prasowa ekskluzywnych magazynów gospodarczych i lifestylowych, autorka cyklicznych wywiadów ze znanymi Osobowościami polskiej sceny, kultury i sztuki o wieloletnim doświadczeniu w pracy telewizyjnej w Polsacie, TV 4, East News Celebrity Films, TVP, Fashion Film Agency.

♦ Wieloletni juror w konkursach modowych i biżuteryjnych.
♦ Autorka publikacji psychologicznych.
♦ Wieloletni prezenter telewizyjny oraz konferansjer ekskluzywnych Targów Specjalistycznych oraz imprez zamkniętych.
♦ Od 2004 członek Komisji ds. Marketingu i Public Relations Stowarzyszenia „Nowa Europa”;
♦ Od 2007 v-ce Prezes Stowarzyszenia Twórców Kultury i Sztuki UNI ART;

W programach szkoleń stosuje autorskie elementy techniki psychologii scenicznej w oparciu o magnetyczna teorie Franciszka Mesmera.

Z zamiłowania dekorator wnętrz i autorka projektów „światłem malowanych”.
******************************************************************************************************************************************************

Ewa Filipecka
O mnieKompetencje
Ewa Filipecka – Stylista, Kreator wizerunku, Trener

♦ certyfikat Berlińskiej Szkoły Wizażystów Visagistenschule
♦ absolwentka Studium Stylistów Wizażystów i Charakteryzatorów w Warszawie
♦ absolwentka EAEA, prestiżowej, pierwszej w Polsce i trzeciej w Europie uczelni, szkolącej Artystów Makijażu i Kreatorow Wizerunku,
♦ certyfikowany trener rozwoju osobistego MS TEAM,
♦ od 2004 r. właścicielka Akademii Makijażu, rekomendowanej przez Europejską Akademię Estetyki Artystycznej w Warszawie,

♦ wielokrotna finalistka Międzynarodowych Mistrzostw Makijażu,
♦ Mistrzyni Polski w Makijażu Fotograficznym w 2005 r.,
♦ finalistka Światowych Mistrzostw Makijażu INTRNATIONALE MAKE UP MAISTERSCHAFT W DUSSELDORF,
♦ udział w pracach jury Światowych Mistrzostw Makijażu,
♦ od trzech lat opiekun artystyczny i przewodnicząca jury podczas Polskich Mistrzostw Makijażu Venus,
♦ wykładowca w prestiżowej Europejskiej Akademii Estetyki Artystycznej w Warszawie – www.eaea.pl,
♦ wykładowca w Europejskiej Akademii Zdrowia i Urody, www.europeanacademy.pl,
♦ od kilku lat współpracuje z profesjonalną prasą,
♦ obecnie artykuły w „Kosmetyka”, „Kosmetyka Be Beautiful”, „Wiadomości Kosmetyczne”.
******************************************************************************************************************************************************
Michał Leopolt-Kuropatwiński
O mnieKompetencjeUsługi
Michał Leopolt-Kuropatwiński – Wiodący w Europie ekspert z dziedziny profesjonalnego wizerunku i zachowania w biznesie. Posiada wieloletnie międzynarodowe doświadczenie w sprzedaży i budowaniu biznesowych relacji. W ciągu wielu lat praktycznych doświadczeń w biznesie zgromadził unikalną w Polsce wiedzę z zakresu „miękkich” aspektów komunikacji z Klientami.

Pomaga budować przewagę konkurencyjną przez doskonalenie umiejętności w obszarach takich jak: tworzenie odpowiedniego klimatu spotkań i przyjaznych relacji z Klientami, wywieranie dobrego wrażenia poprzez profesjonalny wizerunek i zachowanie w różnych sytuacjach (spotkanie w siedzibie Klienta lub we własnym biurze, biznesowy lunch, spotkania podczas targów i konferencji).

Swoje usługi opiera na najlepszych międzynarodowych wzorcach i dopasowuje do konkretnej branży i grupy odbiorców. Ofertę kieruje do firm, dla których istotą biznesu jest codzienna bezpośrednia komunikacja z Klientami i kontrahentami o wysokich wymaganiach.

Udowadnia, że elegancki wygląd nie jest, jak powszechnie się uważa, wyłącznie kwestią pieniędzy. Swoją wiedzę o dobrym stylu oraz doświadczenie w handlu zagranicznym przekłada na zbiór przejrzystych reguł i wskazówek dla członków zarządu, prawników, dyrektorów i handlowców. Trener, przedsiębiorca, felietonista, przeciwnik zmiennych trendów w modzie i „nadmuchanego” podejścia do zagadnienia wizerunku i zachowania w biznesie.

Pasjonat ponadczasowej elegancji i zwolennik naturalności oraz zdrowego rozsądku w podejściu do zasad etykiety biznesu. Prezentuje te elementy wizerunku i zachowania, na jakie zwracają szczególną uwagę przedstawiciele międzynarodowego biznesu. Do grona jego przyjaciół i znajomych należą największe autorytety w dziedzinie najlepszych standardów wizerunku, m.in.: Bernhard Roetzel – autor książki „Gentleman” oraz Alan Flusser – autor książki „Dressing the man”.

Michał Leopolt-Kuropatwiński mieszka w Polsce i Luksemburgu. Ukończył Handel Zagraniczny na UG w Sopocie oraz Master of Business Administration przy ESCP-EAP w Berlinie. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał w branży handlu międzynarodowego. Podróżując po całym świecie (od Japonii przez Indie, Arabię Saudyjską po wszystkie kraje Europy) rozwijał swoje pasje związane z ponadczasowym, dobrym stylem w biznesie.

Wiele godzin spędził na ciekawych rozmowach z mistrzami sztuki krawieckiej, szewcami, koneserami oraz producentami klasycznej garderoby. Od 2001 jest członkiem Międzynarodowej Izby Młodych Przedsiębiorców (JCI), w 2005 był szefem projektu „European Capitals Meeting”. Współpracuje m.in. z miesięcznikami „American Investor”, „Forbes”, „Kancelaria”, „Personel Plus”, telewizjami TVN oraz TVP.

Co oferuje?
W czytelny sposób „krok po kroku ” przybliża unikalną, praktyczną wiedzę o zasadach etykiety oraz ponadczasowej elegancji w biznesie. Odkrywa tajemnice dobrego stylu podając najlepsze rozwiązania przy wszystkich poziomach cenowych.

Prezentuje w jaki sposób czerpać satysfakcję ze świadomego kreowania swojego profesjonalnego wizerunku. Pokazuje te aspekty wyglądu i zachowania w biznesie, które są pod szczególną obserwacją klientów i kontrahentów. Inspiruje do pozytywnych zmian w zakresie wizerunku i elementów zachowania, co ma bezpośrednie przełożenie na osobistą skuteczność w relacjach biznesowych. Po wykładzie słuchacze nie mają więcej dylematów „co i kiedy wypada” w kontaktach zawodowych.

Styl prezentacji:
W inteligentny i lekki sposób wprowadza słuchaczy w świat dobrego stylu w biznesie. Jego wykłady są inspirujące, pełne energii, pasji i dobrego humoru. Często odwołuje się do cytatów i zabawnych historii z życia sławnych ludzi. Korzysta z pomocy multimedialnych, które pomagają jeszcze bardziej zobrazować zagadnienia związane z dobrym stylem w biznesie.
******************************************************************************************************************************************************

Diana Kadłubowska
O mnieDoświadczenieUsługiProgram szkoleniaKontakt
Diana Kadłubowska – aktorka, trenerka, właścicielka Studia Filmowego Plus Tv. Absolwentka wydziału aktorskiego PWSFTViT w Łodzi. Łódzką filmówkę skończyła z wyróżnieniem oraz imienną nagrodą Jana Machulskiego za osobowość sceniczną.

Związana z Teatrem Studio, Teatrem Kwadrat, Laboratorium Dramatu, Teatrem Wytwórnia. Grała min. Ismenę w spektaklu pt. „Antygona” w reż. Z.Brzozy, pannę Whittington w „Nie teraz kochanie” w reż. M. Sławińskiego, Adę w spektaklu pt. „Agata szuka pracy” w reż. K.Rekowskiego, Elżbietę w przedstawieniu pt. ”Zapis” w reż. R. Dobrowolskiego. „Lubi eksperymentować i brać udział w projektach nietuzinkowych, offowych. Obecnie gra w przedstawieniu „Medea” w reż. P. Wojewódzkiego na pływalni na Bielanach.

Kontakt:
Studio Filmowe Plus TV
tel. +48 607049249, +48 605555525,
e-mail:biuro@plustv.pl,
www.plustv.pl
Diana swoje doświadczenia zawodowe wykorzystuje także w typowo komercyjnych projektach, biorąc udział w kampaniach reklamowych (Kama, Cadbury Eclairs, Pampers, Bank BGŻ, Plus Gsm, Knorr, Dulux). Grała w wielu serialach telewizyjnych, min.: ”Klan”, „Glina”, „Lokatorzy”, „13-ty Posterunek”, „Złotopolscy”, „Ekipa”, „Ojciec Mateusz”, „Odwróceni”„39 i pół” (więcej www.filmpolski.pl)

Prowadziła szkolenia dla min. BWT Polska, Asseco Poland, Mary Kay

Oferuje szkolenia z zakresu:
♦ Komunikacji interpersonalnej
♦ Autoprezentacji
♦ Wystąpień publicznych

Sztuka panowania nad ciałem, głosem i emocjami
Trening aktorski

Na szkoleniu dowiesz się:
♦ Jak skutecznie zapanować nad tremą.
♦ Opanujesz mowę ciała, pozwolisz, aby Twój głos i dykcja były kolejnym atutem w konwersacji.
♦ Rozwiniesz ekspresję i wyrazistość w komunikacji.
♦ Pokonasz blokady i zahamowania ograniczające Twoje zachowanie.
♦ Nadasz inny wymiar relacjom interpersonalnym.
♦ Popracujesz nad autoprezentacją i wystąpieniami publicznymi

Szkolenia oparte są na elementach sztuki aktorskiej, takich jak:
♦ elementarne zadania aktorskie
♦ improwizacja
♦ praca nad ciałem
♦ praca nad głosem
♦ praca nad dykcją
♦ praca nad tekstem

Diana pokazuje konkretne ćwiczenia, które pomagają radzić sobie ze stresem i tremą. Porusza aspekty związane z interpretacją i skutecznym wykorzystaniem mowy ciała. Ważnym elementem warsztatów filmowo-aktorskich jest indywidualne podejście do każdego z uczestników. Po zadaniu aktorskim przekazuje uwagi pod adresem „grającego aktora”. Każdy ma szansę kilkukrotnego powtarzania scenki, a tym samym pracy nad sobą (gestem, ciałem, słowem). Całość jest filmowana, aby każdy z uczestników mógł zobaczyć efekt swojej pracy i prześledzić swoje postępy.

Poniższe moduły można łączyć w sposób dowolny, tworząc szkolenie odpowiadające konkretnym potrzebom.

MODUŁ I. Mowa ciała

– analiza mowy ciała (wykład teoretyczny – nawiązanie do metod stosowanych przez aktorów do budowania roli)
– interpretacja przekazu jaki niesie ze sobą dana postawa, gest, mimika (np. pozycja ciała zamknięta, wycofana czy pozycja ciała otwarta, podkreślająca chęć działania – czynniki wzmacniające przekaz werbalny)
– zestaw ćwiczeń usprawniających komunikację interpersonalną
– jak świadomie wpłynąć na mowę ciała rozmówcy i zmienić jego nastawienie
– zajmowana pozycja przy stole i jej wpływ na rolę jaką pełnisz w dyskusji
– rozmowy kwalifikacyjne, gry o „władzę” i polityka biurowa

MODUŁ II. Ćwiczenia relaksacyjne

– jak radzić sobie ze stresem „mówcy”
– zestaw indywidualnych ćwiczeń relaksacyjnych i alternatywnych sposobów radzenia sobie z napięciem, np. wykorzystanie oddechu jako środka w minimalizowaniu paraliżującej tremy

MODUŁ III. Emisja głosu

(moduł wspomaga siłę i proces pracy nad emisją i nośnością głosu)
– jak płynnie posługiwać się technikami, które pozwalają na mówienie nie powodujące forsowania głosu, czy zmęczenia gardła ?
– zestaw ćwiczeń pogłębiających oddech i wpływających na dynamikę głosu

MODUŁ IV. Dykcja

(moduł wspomaga proces pracy nad poprawną wymową)
– zestaw ćwiczeń usprawniający aparat mowy (rozgrzewka dykcyjna, żuchwy, języka, warg) oraz zestaw wprawek tekstowych
– wykorzystanie pauz jako jednego z elementów dynamiki wypowiedzi

MODUŁ V. Elementarne zadania aktorskie

(moduł zwiększający świadomość własnego ciała i głosu)
– interpretacja mowy ciała w konkretnych sytuacjach
– jak emocja determinuje nasz przekaz werbalny
– improwizacja aktorska na tekście
– wizualizacja jako alternatywny sposób na uruchomienie własnego ciała
– sposoby usprawniające i doskonalące sztukę zapamiętywania
– oswajanie się z publiką i kamerą
– co to jest pamięć emocjonalna i jak możemy wykorzystać ją w prezentacji

MODUŁ VI. Szkolenie z autoprezentacji

(indywidualna praca z trenerem nad „wystąpieniem publicznym”)
– dynamika głosu, pauza, rytm – jako istotne elementy przekazu werbalnego
– mowa ciała – niedocenione narzędzie w komunikacji pozawerbalnej
– praca z kamerą (opcjonalnie z teleprompterem) – oswajanie tremy i możliwość korygowania błędów
– grupa gestów „kłamcy”, czyli gesty i mimika, które zdradzają nasze prawdziwe intencje
– siła i moc spojrzenia

MODUŁ VII. Kreowanie wizerunku

– praca przed kamerą (dobór środków wyrazu do kadru w jakim jesteśmy filmowani: pełny, amerykański, zbliżenie)
– podstawa charakteryzacji
– porada stylisty – indywidualna analiza i dobór stroju do sylwetki, typu urody i charakteru wykonywanej pracy
– świadome wykorzystanie gestu, mimiki, mowy ciała do wzmocnienia przekazu werbalnego

MODUŁ VIII. Improwizacja

– uruchamiając ciało pokonujemy blokady emocjonalne i rozwijamy ekspresję
– nauka kreatywności i wrażliwości na partnera
– wizualizacja jako element budujący naszą wiarygodność
Diana Kadłubowska

Studio Filmowe Plus TV
tel. +48 607049249, +48 605555525,

e-mail:biuro@plustv.pl,
www.plustv.pl
***************************************************************************************************************

Katarzyna Stamatel
O mnie
Katarzyna Stamatel – Specjalista PR, Rzecznik prasowy
Posiada wieloletnie doświadczenie w kreowaniu wizerunku w mediach oraz działaniach PR dla firm debiutujących na Giełdzie Papierów Wartościowych. Doradzała spółkom w przygotowaniu ich debiutu na rynku kapitałowym oraz prowadziła dla nich relacje inwestorskie. Przez wiele lat związana z firmami francuskimi oraz dużymi spółkami polskimi.

Była odpowiedzialna za komunikację z klientami korporacyjnymi oraz marketing. Posiada doświadczenie w pracy rzecznika prasowego w instytucjach publicznych oraz organizacjach samorządowych. Obecnie pełni funkcję rzecznika prasowego Izby Gospodarczej Producentów i Operatorów Urządzeń Rozrywkowych, wcześniej reprezentowała medialnie Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m.st. Warszawie.

Ukończyła studia humanistyczne na UKSW w Warszawie, Zarządzanie i Marketing na Uniwersytecie Jean Moulin Lyon 3 we Francji oraz Studia podyplomowe z zakresu Public Relations na SGH. Paris Relations